FlyingPigMS

Where Ian forces people to love Pigs :]
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Woosh, Looks Like Schools Back In Session!

Go down 
AuthorMessage
Keiyu
Gamemaster
Gamemaster


Posts : 90
Join date : 2009-08-21
Age : 28
Location : Here of course?

PostSubject: Woosh, Looks Like Schools Back In Session!   Mon Aug 31, 2009 12:45 pm

Well for me, I get a new schedule; Art I and Intro-Game Design. But what I'm hearing today be the start of school for some people. Wellz, good luck everyone and have a nice first day. For those people that have already started, just think of it as your going to get out of school earlier then the people after you. People who don't have school yet, pfft your falling back behind the rest. Anyways, I'm out~ Let the year of 09-10 begin, with all of it's glory! THIIISSS ISHHH SPARTAHH-TADDAAA-TADAAAAA! D;<

_________________
Sometimes you love something so much that it hurts to leave it, but you must. Sometimes it hurts too much to hold on to that thing you love. And sometimes you let go of what you love because it hurts, but then just sometimes... you get it back and live happily ever after.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sway2therhthym
Musiq
Admin
Admin
avatar

Posts : 85
Join date : 2009-08-21
Age : 82
Location : Yeman

PostSubject: Re: Woosh, Looks Like Schools Back In Session!   Mon Aug 31, 2009 1:58 pm

Why you up so early / late? Lol.
I get out around June 4th or something O;
Teehee, Class of '12 ftw (;
- Ew, I'm gonna die / the world's gonna end graduation year.

Keiyu wrote:
SPARTAHH-TADDAAA-TADAAAAA

Tadaa ? That's like saying, "SHI KA BAM!".
LOOOL.

_________________
Simply Clever.

Back to top Go down
View user profile
Keiyu
Gamemaster
Gamemaster


Posts : 90
Join date : 2009-08-21
Age : 28
Location : Here of course?

PostSubject: Re: Woosh, Looks Like Schools Back In Session!   Mon Aug 31, 2009 5:40 pm

Lol, I'm always up by 5... It takes me like... 2 hours to get ready for school. Cause you see... I like find a shirt to wear... then fall back asleep... then wake up to get some pants to wear then fall back to sleep... then find some socks and shoes and fall back asleep again... You get the picture. I sorta drag my feet getting ready for any kind of schooling. x;

Lol~ You'll be handed your diploma and a big asteriod comes out of no where and ends existence. At least you'd be able to say, "I GRADUATED!" xD (Oh and yeah, I'm on break at the moment so I can get on the computers and do stuffs :3)

_________________
Sometimes you love something so much that it hurts to leave it, but you must. Sometimes it hurts too much to hold on to that thing you love. And sometimes you let go of what you love because it hurts, but then just sometimes... you get it back and live happily ever after.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/sway2therhthym
Musiq
Admin
Admin
avatar

Posts : 85
Join date : 2009-08-21
Age : 82
Location : Yeman

PostSubject: Re: Woosh, Looks Like Schools Back In Session!   Tue Sep 01, 2009 12:45 am

Who the hell falls asleep getting dressed ? D:

You're gonna jynx that.
EWW, lucky D:

_________________
Simply Clever.

Back to top Go down
View user profile
xILegoIx
Nub
avatar

Posts : 16
Join date : 2009-08-24
Location : Where ever you want me to be ;)

PostSubject: Re: Woosh, Looks Like Schools Back In Session!   Tue Sep 01, 2009 2:07 am

Nu!! I'm class of '12 I don't wanna die when I graduate!! TT_TT
Back to top Go down
View user profile
Musiq
Admin
Admin
avatar

Posts : 85
Join date : 2009-08-21
Age : 82
Location : Yeman

PostSubject: Re: Woosh, Looks Like Schools Back In Session!   Wed Sep 02, 2009 1:48 am

YAYZ FOR CLASS OF '12 <33

_________________
Simply Clever.

Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Woosh, Looks Like Schools Back In Session!   

Back to top Go down
 
Woosh, Looks Like Schools Back In Session!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Balconing is back on the Baleares
» Gary Glitter - it's good to be back?
» Maybe sitting in the back of the Bus isn't a bad idea after all...
» Duke of Edinburgh back to his old self
» Model Back Template

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FlyingPigMS :: Forum / General Talk :: Spam / Random-
Jump to: